Nové propagačné materiály predstavia celý kraj

Nové propagačné materiály predstavia celý kraj

Prešovský samosprávny kraj pripravuje v tomto roku vydanie série propagačných materiálov o regióne. Za 12 rokov kraj vydal dve oficiálne knihy o kraji. Pomôžu európske peniaze. Materiály budú vydané v štyroch cudzích jazykoch a Braillovom písme.

Výsledkom projektu bude tiež celý rad rôznorodých propagačných materiálov. „Skutočne chceme predstaviť kraj po všetkých stránkach, z viacerých uhlov. Okrem fotografickej publikácie to bude aj súhrnný bedeker pre turistov, ktorý nám doteraz chýbal. V tematických publikáciách chceme dotiahnuť naše aktivity – verejné ankety z predchádzajúcich rokov. Predstavíme sedem divov kraja a tradičnú gastronómiu regiónu,“ uviedla Veronika Fitzeková, hovorkyňa PSK. Samostatne budú prezentované aj lokality UNESCO, jednotlivé okresy, či dávne legendy a povesti. Chýbať nebudú DVD nosiče, skladačky, pohľadnice, či samolepky. 
 
Všetky materiály budú pripravené vo viacerých jazykových verziách. Okrem slovenčiny sa budú striedať angličtina, poľština, ruština
a francúzština. Zaujímavosťou bude špeciálna brožúra v Braillovom písme pre nevidiacich. Projekt, ktorý by mal byť ukončený do októbra, dosahuje rozpočet 177 tisíc eur. 
 
Na nové propagačné materiály však krajská samospráva nemusí čakať do jesene. Práve v týchto dňoch dodávateľ odovzdal sériu propagačných materiálov zameraných na tatranský región – okresy Poprad, Stará Ľubovňa, Kežmarok a Levoča. Tie boli realizované v rámci projektu Klaster turizmu Tatranského regiónu. Hoci propagačné materiály predstavujú iba časť projektových aktivít, podarilo sa zrealizovať veľa zaujímavých materiálov. Je medzi nimi mapa tatranského regiónu, DVD promo film a rôzne produktové publikácie, ktoré vyšli v náklade 50 000 kusov. Samostatne sú predstavené napríklad Najlepšie výlety s deťmi, Netradičné zážitky, Bezbariérová turistika, Adrenalínové zážitky, Najkrajšie túry, Najlepšia lyžovačka, Najlepšie túry, Architektúra, Kúpanie a wellness, Cykloturistika, či Sakrálne pamiatky. „V najbližších týždňoch sa rozhodneme ako ich rozdistribuujeme, ale bude to predovšetkým pre nás a naše podriadené organizácie. Nakoľko ide o projektové materiály, nemôžeme ich predávať, aj tak však evidujeme obrovský záujem o všetko, čo vydáme,“ uzavrela Veronika Fitzeková. 

Diskusia k článku