Na mapu Tchibo pribúda tretie najľudnatejšie mesto na Slovensku

Na mapu Tchibo pribúda tretie najľudnatejšie mesto na Slovensku

Na mapu predajní Tchibo pribudlo tretie najľudnatejšie mesto na Slovensku, k tomu navyše už tretie tento rok: k Trenčínu a Piešťanom sa pridáva Prešov. Spolu je to už 16. predajňa Tchibo v SR s konceptom „3v1“ a sedemnásta celkovo. Široký sortiment certifikovanej kávy tej najvyššej kvality aj spotrebného tovaru nájdu od 12. júla zákazníci aj v prešovskom nákupnom centre Eperia.

 „Sme nesmierne radi, že konečne splácame náš dlh tomuto mestu. Pochopiteľne, dlhodobo sme si ho naliehavo uvedomovali a intenzívne riešili. Teší nás teda, že konečne môžeme uspokojiť obyvateľov Prešova a okolia. Naozaj sme dôkladne hľadali zodpovedajúce priestory – tie vhodné sme našli až po otvorení nákupného centra Eperia,“ hovorí Tomáš Zahradník, riaditeľ obchodov spoločnosti Tchibo Slovensko.

Tchibo vďaka rozširovaniu svojej siete utvorilo tento rok v regiónoch, teda mimo Bratislavy, 20 nových pracovných miest. Okrem kamenných predajní v krajských a okresných mestách sa priebežne objavuje aj tzv. Tchibo pop-up store, teda putovný obchod, ktorý sa pohybuje po rôznych lokalitách Slovenska.

Ceny kávy v novej prešovskej predajni sa začnú už na sume 1,49 eura a chýbať nebude ani špeciálna káva Cold Brew. Samozrejmosťou bude každý týždeň nová kolekcia spotrebného tovaru a bezplatný osobný odber objednávok z e-shopu, čiže pick-up point. Od otvorenia až do 22. júla vrátane bola lákadlom pre zákazníkov aj akcia 2+1 zadarmo na zrnkovú kávu rovnakého druhu a hmotnosti s platnosťou iba v tomto obchode.

Moderné poňatie predajne stavia aj v Prešove na typickom dizajne značky s využitím luxusnej čiernej v kombinácii s kameňom a drevom. Priestory predajne sú rozdelené do troch zón, čo korešponduje s konceptom „3v1“ a podčiarkuje jeho jedinečnosť, benefity a komplexnosť. Členenie predajne uľahčuje zákazníkom orientáciu a zároveň navodzuje útulnú atmosféru s dotykom prírody.

Na pozoruhodne veľkorysej predajnej ploche 126,6 štandardne upútajú klientov digitálne elektronické cenovky. Špeciálne segmentové LED-osvetlenie so šetrnými bodovými svetlami pripomína, že jedným z pilierov podnikania spoločnosti Tchibo je trvalá udržateľnosť, teda aj ochrana prírody a životného prostredia.

 

 

Diskusia k článku